A minőségi szolgáltatás
biztosításaként 2005 március 9-én sikeresen tanúsíttattuk minőségirányítási
rendszerünket a CERTOP Termék- és Rendszertanúsító Ház (NAT-4-0058/2007) által,
az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint.
Az MSZ EN ISO 9001:2009 a gazdasági szféra minden területén, a legszélesebb
körben elterjedt szabvány, amely mára egységes nemzetközi követelményrendszer.
Olyan egységes iránymutatást jelent, amely a
vállalkozás méretétől, tevékenységétől, működésétől függetlenül alkalmazható a
gazdasági szektor bármely területén, mind a vállalkozási szférában, mind a
közigazgatásban, a kormányzati szervek, non-profit szervezetek működésében
egyaránt. Elősegíti és garantálja a termékek és szolgáltatások állandó
kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését és a vevői elégedettség
növekedését, a vevői igényeknek való magasabb szintű megfelelést. A rendkívül
erős helyi és nemzetközi verseny egyre inkább arra kényszerítette
és ma is kényszeríti a vállalatokat, hogy a minőség elvet ne csupán a termékre,
de az egész vállalatra, annak működésére is kiterjesztve alkalmazzák.
A minőségirányítási rendszer biztosítja a
cégen belüli folyamatok áttekinthetőségét és a tevékenységek ésszerű
dokumentálhatóságát, lehetővé teszi a folyamatok napi irányíthatóságát. A
nemzetközi gyakorlatban és egyezmények alapján egy vállalati minőségirányítási
rendszert akkor tekintenek megfelelőnek és elfogadottnak, ha az adott
szabványnak való megfelelőségét független, a
szakterületen magas szintű minősítéssel rendelkező és a megfelelő módon
feljogosított tanúsító szervezet tanúsította.